Panel Klienta - Pomoc Techniczna
Sekcja pomocy technicznej w panelu klienta służy do kontaktowania się z nami w każdej sprawie dotyczącej Twojej usługi. Tutaj możesz zarówno utworzyć zgłoszenie do pomocy technicznej, jeśli masz jakiekolwiek problemy techniczne, jak i zadać pytanie dotyczące rozliczeń na Twoim koncie.
In this part of customer dashboard you can get access to the following sections:
Sekcja 1: Zgłoszenia
Ta sekcja składa się z tabeli ze wszystkimi przesłanymi do tej pory zgloszeniami. Zawiera kilka przydatnych informacji na ich temat, np:
- Dział - dział, do którego przypisane jest zgloszenie. Należy pamiętać, że nasz zespół wsparcia może zmienić dział w celu przypisania zgłoszenia do odpowiedniej osoby z zespołu wsparcia
- Numer zgłoszenia i temat - numer zgłoszenia nadawany jest automatycznie podczas jego otwierania, temat podaje klient w formularzu nowego zgłoszenia
- Status - informacja o statusie zgłoszenia, może przyjąć 4 wartości: Otwarte (nowo przesłane zgłoszenie), Otrzymano odpowiedź (zespół wsparcia napisał komentarz), Twoja odpowiedź (pojawia się, gdy klient odpowie na zgłoszenie), Zamknięte (problem został rozwiązany)
Na tej stronie możesz wybrać zgłoszenie, na które chcesz odpowiedzieć, lub wyświetlić jego historię. Wystarczy kliknąć żądany wiersz tabeli, aby otworzyć stronę zgłoszenia. Tutaj możesz także otworzyć nowe zgłoszenie, naciskając przycisk „Otwórz zgłoszenie”.
Procedura otwierania nowego zgłoszenia została opisana w Sekcji 6 tego poradnika.
Strona zgłoszenia to miejsce, w którym możesz napisać odpowiedź lub przeczytać jego historię zawierającą wszystkie odpowiedzi pomocy technicznej.
Znajdzie sztutaj następujące sekcje:
- 1 Informacje o zgłoszeniu - podstawowe dane wybranego zgłoszenia
- 2 Historia - tutaj wyświetlane są wszystkie odpowiedzi
- 3 Odpowiedz - jeśli chcesz napisać odpowiedź użyj podświetlonego górnego paska lub przycisku na lewym pasku bocznym, aby otworzyć formularz odpowiedzi
- 4 Zamknij - jeśli problem został rozwiązany, użyj tego przycisku, aby zamknąć zgłoszenie
- 5 Odbiorcy DW - jeżeli chcesz wysłać odpowiedź do wiadomości innej osoby, wpisz tutaj jej adres e-mail
- 6 Menu boczne - dla łatwej nawigacji po części dot. pomocy technicznej w panelu klienta
Aby napisać odpowiedź należy kliknąć przycisk lub pasek „Odpowiedz”, wypełnić formularz pojawiający się na górze historii rozmów i nacisnąć przycisk „Wyślij”.
Sekcja 2: Ogłoszenia
To jest sekcja, w której publikujemy ważne wiadomości, które mogą mieć wpływ na Twoje usługi. Prosimy o regularne sprawdzanie ogłoszeń, aby otrzymywać aktualne informacje o dotyczące naszej infrastruktury i oferty IT.
Sekcja 3: Baza wiedzy
W tej sekcji publikujemy wszystkie nasze poradniki podzielone na kategorie dla łatwiejszej nawigacji. Jeśli nie jesteś pewien, jak korzystać z usługi lub jak skonfigurować niektóre opcje, to jest to pierwsze miejsce, w którym powinieneś szukać informacji.
Aby znaleźć pożądany przewodnik możesz przeglądać wybraną kategorię lub skorzystać z paska wyszukiwania znajdującego się na górze strony.
Sekcja 4: Pliki do pobrania
Używamy tej sekcji do udostępniania plików naszym klientom. Mogą to być instrukcje obsługi produktów, pliki odpowiedniego oprogramowania narzędziowego, a nawet samych sprzedawanych produktów. Jeśli udostępnimy Ci jakiś plik, zobaczysz go tutaj.
If we share any file with you, you will see it here. If you have any file for download, you will see it here. To download a file, first select category and than click on file you want to download.
Sekcja 5: Status serwerów
Ta sekcja zawiera informacje o statusach i ewentualnych problemach z naszymi serwerami.
Sekcja 6: Otwieranie zgłoszenia
To jest bezpośredni link do otwarcia strony nowego zgłoszenia z pominięciem listy zgłoszeń wspomnianej w sekcji 1. Powinieneś skorzystać z tego linku, jeśli masz nowy problem i chcesz rozpocząć nową rozmowę z naszym wsparciem. Po kliknięciu w ten link zobaczysz formularz podzielony na trzy sekcje:
Informacje o zgłoszeniu
Dane, które należy podać w tym miejscu:
- imię i nazwisko, adres email. Jeśli jesteś zalogowany, pola te zostaną wypełnione automatycznie
- Dział - wybierz dział naszego wsparcia, do którego kierujesz swoje zgłoszenie
- Powiązana usługa - wybierz usługę z menu rozwijanego, której dotyczy zgłoszenie
- Priorytet - możesz tutaj wskazać, jak pilna jest Twoja sprawa
Wiadomość
Musisz wpisać temat swojego zgłoszenia i treść wiadomości. Dokładnie opisz swój problem, aby nasz zespół mógł go szybko zidentyfikować i rozwiązać
Załączniki
W tej części formularza możesz załączyć plik do swojego zgłoszenia. Może to być zrzut ekranu przedstawiający charakter problemu. Aby załączyć plik kliknij przycisk „Wybierz plik”. Jeśli do Twojego zgłoszenia wymagane jest załączenie więcej niż jednego pliku, użyj przycisku „Dodaj więcej”.Na końcu formularza zobaczysz jeszcze jedną sekcję - Nasze sugestie. Tutaj możesz sprawdzić, czy Twój problem jest opisany w naszej bazie wiedzy, dzięki czemu możesz szybko znaleźć rozwiązanie samodzielnie.
Po wypełnieniu wszystkich pól formularza użyj przycisku „Wyślij”, aby utworzyć i przesłać zgłoszenie. Po utworzeniu zgłoszenia wyświetlone zostanie potwierdzenie jego prawidłowego przesłania.