Co mam zrobić jeśli nie mogę wykonać zadania na swoim koncie?
Dokładnie przeszukaj naszą bazę wiedzy, aby znaleźć rozwiązanie odpowiadające Twojemu konkretnemu problemowi, ponieważ zawiera ona szeroką gamę przewodników i wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów dostosowanych do typowych problemów.
Jeśli pierwszy krok nie rozwiąże Twoich problemów, prześlij zgłoszenie do naszego zespołu wsparcia i czekaj na naszą pomoc; jesteśmy do dyspozycji, aby zapewnić niezbędne wsparcie w celu rozwiązania Twojego problemu.
Jeśli przedstawione propozycje nie rozwiążą Twojego problemu, prosimy o
kontakt w godzinach pracy za pośrednictwem czatu na żywo, aby uzyskać
bezpośrednią i natychmiastową pomoc.
Chciałbym wdrożyć kilka dodatkowych rozwiązań w swoim sklepie internetowym. Co powinienem zrobić?
Powinieneś rozważyć zakup naszej usługi "Shop Help" oraz dodatkowo otworzyć zgłoszenie w naszym systemie biletowym. Po wykonaniu tych czynności,
otrzymasz dwie kluczowe informacje: wstępną analizę godzin pracy
potrzebnych do realizacji zadania oraz link do zakupu
rozszerzonej usługi. Jeśli czas potrzebny do wykonania żądanego zadania
nie przekracza jednej godziny, usługa zostanie po prostu wykonana w
ramach zakupionego planu.