Panel Klienta - Rozliczenia i wyceny.

Ta część portalu klienta zawiera wszystkie Twoje dane finansowe i rozliczeniowe. Podzielono ją na następujące sekcje:

Sekcja 1: Moje faktury

Tutaj znajdziesz wszystkie swoje faktury za nowo zakupione produkty i usługi, a także za płatności cykliczne.

Możesz kliknąć na wybraną fakturę, aby ją wyświetlić i uzyskać dostęp do linku do pobierania 1.

Sekcja 2: Moje wyceny

Ta sekcja służy do wyceny usług. Zobaczysz tu wszystkie zaproponowane Ci oferty. Jeśli lista jest pusta, a chcesz zapytać o wycenę, kliknij przycisk „Nowe zgłoszenie” i prześlij nam informację, czego ma one dotyczyć.

Jeśli otrzymałeś już od nas wycenę, zobaczysz tutaj listę ze szczegółami, takimi jak numer identyfikacyjny, temat, data utworzenia i wygaśnięcia oraz status. Kliknięcie wybranej pozycji na liście spowoduje wyświetlenie szczegółów wybranej oferty.

Klikając w wybraną wycenę możesz wyświetlić wszystkie szczegóły wybranej oferty i zdecydować, czy ją przyjąć. Jeśli zdecydujesz się ją odrzucić, nie podejmuj żadnych działać, oferta wygaśnie automatycznie. Jeśli jednak zdecydujesz się przyjąć ofertę, kliknij przycisk „Zaakceptuj”.

Akceptacja wyceny jest równoznaczna z podpisaniem umowy. Nie będzie można odstąpić od umowy po zaakceptowaniu wyceny. Zanim zaakceptujesz samą wycenę, musisz zaakceptować Regulamin.

Po zaakceptowaniu wyceny prosimy poczekać na przygotowanie przez nas nowej faktury. O jej wystawieniu poinformujemy Cię e-mailem.

Teraz musisz przejść do strony Moje faktury i znaleźć nową fakturę. Otrzyma ona status „Niezapłacona”.

Następnym krokiem jest opłacenie nowej faktury. Wybierz ją, wybierz metodę płatności i naciśnij przycisk „Opłać teraz”.

Sprawdź teraz, czy wszystkie dane są prawidłowe i naciśnij przycisk „Dokonaj płatności”, aby sfinalizować płatność.

Po potwierdzeniu płatności zaczniemy realizować usługę, ofertę której zaakceptowałeś.

Sekcja 3: Metody płatności

W tym miejscu możesz edytować szczegóły istniejących metod 1 lub dodaj nową 2.

Podaj wszystkie wymagane informacje i naciśnij przycisk „Zapisz zmiany”, aby zakończyć edycję/dodawanie metody płatności.

Czy ta informacja była pomocna? 0 klientów oceniło tę informację jako przydatną (0 Głosów)