Panel Klienta - Rozliczenia i wyceny.
Ta część portalu klienta zawiera wszystkie Twoje dane finansowe i rozliczeniowe. Podzielono ją na następujące sekcje:
Sekcja 1: Moje faktury
Tutaj znajdziesz wszystkie swoje faktury za nowo zakupione produkty i usługi, a także za płatności cykliczne.
Możesz kliknąć na wybraną fakturę, aby ją wyświetlić i uzyskać dostęp do linku do pobierania 1.
Sekcja 2: Moje wyceny
Ta sekcja służy do wyceny usług. Zobaczysz tu wszystkie zaproponowane Ci oferty. Jeśli lista jest pusta, a chcesz zapytać o wycenę, kliknij przycisk „Nowe zgłoszenie” i prześlij nam informację, czego ma one dotyczyć.
Jeśli otrzymałeś już od nas wycenę, zobaczysz tutaj listę ze szczegółami, takimi jak numer identyfikacyjny, temat, data utworzenia i wygaśnięcia oraz status. Kliknięcie wybranej pozycji na liście spowoduje wyświetlenie szczegółów wybranej oferty.
Klikając w wybraną wycenę możesz wyświetlić wszystkie szczegóły wybranej oferty i zdecydować, czy ją przyjąć. Jeśli zdecydujesz się ją odrzucić, nie podejmuj żadnych działać, oferta wygaśnie automatycznie. Jeśli jednak zdecydujesz się przyjąć ofertę, kliknij przycisk „Zaakceptuj”.
Akceptacja wyceny jest równoznaczna z podpisaniem umowy. Nie będzie można odstąpić od umowy po zaakceptowaniu wyceny. Zanim zaakceptujesz samą wycenę, musisz zaakceptować Regulamin.
Po zaakceptowaniu wyceny prosimy poczekać na przygotowanie przez nas nowej faktury. O jej wystawieniu poinformujemy Cię e-mailem.
Teraz musisz przejść do strony Moje faktury i znaleźć nową fakturę. Otrzyma ona status „Niezapłacona”.
Następnym krokiem jest opłacenie nowej faktury. Wybierz ją, wybierz metodę płatności i naciśnij przycisk „Opłać teraz”.
Sprawdź teraz, czy wszystkie dane są prawidłowe i naciśnij przycisk „Dokonaj płatności”, aby sfinalizować płatność.
Po potwierdzeniu płatności zaczniemy realizować usługę, ofertę której zaakceptowałeś.
Sekcja 3: Metody płatności
W tym miejscu możesz edytować szczegóły istniejących metod 1 lub dodaj nową 2.
Podaj wszystkie wymagane informacje i naciśnij przycisk „Zapisz zmiany”, aby zakończyć edycję/dodawanie metody płatności.