Panel Klienta
Panel klienta to miejsce, w którym możesz zarządzać wszystkimi swoimi usługami i fakturami. Dostęp do niego uzyskasz rejestrując konto w naszym serwisie.
Po utworzeniu konta i pomyślnym zalogowaniu się, zobaczysz stronę główną panelu klienta. Tutaj możesz zauważyć następujące sekcje:
Sekcja 1: Dane osobowe
W tej sekcji znajdują się Twoje dane osobowe jako właściciela konta, a także dane rozliczeniowe do celów fakturowania. Możesz użyć przycisku "Uaktualnij", aby podać/zmienić swoje dane i uzyskać szybki dostęp do preferencji e-mail swojego konta.
Po naciśnięciu przycisku „Uaktualnij” znajdującego się w tej sekcji wyświetli się strona z następującymi ustawieniami:
Dane osobowe - podstawowe dane właściciela konta, takie jak: Imię, Nazwisko, Adres email, Numer telefonu and Język.
Adres rozliczeniowy - wszelkie informacje niezbędne do celów rozliczeniowych (fakturowania).
Powiadomienia mailowe - zdecyduj, jakie powiadomienia e-mail chcesz otrzymywać .
Lista mailingowa - okazjonalne wiadomości, informacje i oferty specjalne za pośrednictwem poczty elektronicznej. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie.
Po wprowadzeniu zmian w ustawieniach, nie zapomnij nacisnąć przycisku „Zapisz zmiany” u dołu strony ustawień osobistych.
Sekcja 2: Dane kontaktowe
Jeśli chcesz udostępnić swoje konto innej osobie do celów zarządzania lub rozliczeń, w tym miejscu możesz dodać jej dane osobowe. Wystarczy kliknąć przycisk „Nowe dane kontaktowe” i podać wszystkie wymagane dane.
Sekcja 3: Skróty
Jeśli chcesz szybko zamówić nową usługę lub zarejestrować nową domenę, w tej sekcji znajdziesz bezpśrednie linki wykonania tych czynności.
Sekcja 4: Baner z aktualną ofertą
Baner ten stanowi sekcję reklamową naszych usług. W tym miejscu przedstawiamy naszą najnowszą ofertę, która może Cię zainteresować.
Sekcja 5: Kafelki informacyjne
W tej sekcji znajdują się liczby najważniejszych parametrów Twojego konta. Możesz tu znaleźć informacje, takie jak:
- Usługi: liczba aktywnych usług. Możesz kliknąć ten kafelek, aby wyświetlić szczegółową listę wszystkich swoich usług.
- Domeny: liczba domen zarejestrowanych lub przeniesionych u nas. Należy pamiętać, że nie dotyczy to domen obsługiwanych przez innych rejestratorów. Możesz kliknąć ten kafelek, aby uzyskać szczegółowe informacje
- Nieopłacone faktury: liczba faktur o statusie „Nieopłacona”. Możesz kliknąć ten kafelek, aby uzyskać szczegółowe informacje.
- Zgłoszenia: liczbę zgłoszeń do pomocy technicznej. Możesz kliknąć ten kafelek, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Sekcja 6: Aktywne usługi
Lista wszystkich aktywnych usług. Pokazuje następujące dane: nazwa usługi, powiązana domena, status and przycisk "Zarządzaj".
Sekcja 7: Informacje dot. odnowienia usług
Jeśli którakolwiek z Twoich usług ma zostać w najbliższym czasie odnowiona, tutaj zobaczysz powiadomienie. Aby ręcznie odnowić wybrane usługi, naciśnij przycisk „Odnów teraz”..
Zostaniesz przekierowany na stronę Odnowienia usługi, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje na temat wszystkich usług objętych odnowieniem. Aby odnowić wybraną usługę wystarczy kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”, a następnie przycisk „Płatność”, aby rozpocząć standardową procedurę składania zamówienia.
Sekcja 8: Wiadomości
Jeśli pojawią się jakieś nowości dotyczące Twoich usług, znajdziesz je tutaj.
Section 9: Ostatnie zgłoszenia do pomocy technicznej
Ta sekcja zawiera listę Twoich ostatnich zgłoszeń do pomocy technicznej. pokazuje następujące dane: numer zgłoszenia, temat zgłoszenia, status and czas ostatniej aktualizacji.
Sekcja 10: Szybkie dodawanie domeny
Ta sekcja stanowi skrót do szybkiej rejestracji lub przeniesienia domeny. Więcej informacji na temat rejestracji i przenoszenia domen znajdziesz w tym poradniku.